Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
182232 - 182203 | 182202 - 182173 | 182172 - 182143 | 182142 - 182093 | 182092 - 182063 | 182062 - 182033 | 182032 - 182003
|
182123: | |
Lengyel László -llax- |
2018-09-08 23:03:19 |
|
|
Sokan igen és még többen terveznék, ha nem kellene sokat várni rá. Az USA-ban 10mHUF-nak megfelelő pénzről indul a Model 3 kínálat. Ez a pénz ott nem olyan "fájdalmas", mint nálunk (+ nálunk van egy kb. 1,5x szorzó). Kb. 3-mas BMW, C Merci méret, olyan alapfelszereltséggel, ami a német prémiumoknál közel full extrás szint (ha így vesszük: még olcsó is a Tesla - mindent a kategóriatársakhoz kell viszonyítani). A nagyobb akkuval szerelt, csak hátsókerekes változat minden szituációban 500km feletti hatótávot tud (az összkrekes már nem - de nem is sokkal kevesebbet), úgy, hogy gyorstöltőn fél óra alatt akár 270km-re elegendő energiát tudsz beletölteni. Gyorsulásban már nem olyan vadállat, mint a Model S (a motorosokat nem lehet égetni vele), de azért a hazai autóállomány legalább 99%-át lenyomnák.
+1: A Model 3 eladási számai a gyártókapacitást, a cikkben említett többi autó esetén az eladások az igényeket tükrözik. A Tesla Model 3-ból többszörösét is el lehetne adni, ha nem kellene sokat várni rá. (rohamtempóban növelik a kapacitást, csak ugye nem mindegy, honnét kell indulni)
+2: Ha hozzá vesszük, hogy a másik két (drágább) gyártott modellből (S és X) együtt majdnem annyit gyártanak mint a Model 3-ból, akkor a jelenlegi számokkal sem áll olyan rosszul a Tesla. Persze ezekre is sokkal nagyobb az igény, mint a legyártott darabszám. (A nem túl régóta létező cég mára a "legértékesebb autómárka" az USA-ban. Persze ez nem vagyonra, hanem csak a névre vonatkozik. )
|
|
|
|
|
182105: | |
Lengyel László -llax- |
2018-08-31 21:54:58 |
|
|
Ez egy kefés, "univerzális" motor. (mindegy neki, hogy AC vagy DC táplálás, tetszőleges a DC polaritása is - csak a tekercsk kötésétől függ a forgásirány) Nem csak az elvek miatt univerzális az ilyen, hanem felhasználhatóság szempontjából is. Szakaszos üzemeltetésre, változó fordulatra sokkal jobbak ezek, mint az aszinkron motorok (utóbbiak állandó üzemre és állandó fordulatra jobbak). Az indító nyomatékuk igen nagy, többszöröse, mint maximális fordulat közelében. Terhelés alatt vígan elindulnak, terhelés növelésére a fordulat esik, miközben a leadott nyomaték nő.
Kapocsfeszültséggel (akár fázishasítással) nagyjából a leadott teljesítményt (vagy üresjárati fordulatot) szabályzod, a terhelés alatti fordulatszám mindig terhelésfüggő (egyes nagyüzemi felhasználásoknál ez komoly hátrány).
|
|
|
|
182232 - 182203 | 182202 - 182173 | 182172 - 182143 | 182142 - 182093 | 182092 - 182063 | 182062 - 182033 | 182032 - 182003 |