Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
182441 - 182412 | 182411 - 182382 | 182381 - 182352 | 182351 - 182310 | 182309 - 182280 | 182279 - 182250 | 182249 - 182220
|
182348: | |
Lengyel László -llax- |
2018-12-10 01:49:11 |
|
|
A Philips az egyik leginkább elqrvult márkanév... Bizonyos eszközök tervezését és gyártását a Philips végzi, különböző termékcsoportoknál meg egyszerűen eladták a névhasználati jogot.
Több éve már, hogy a Philips tévékhez az égvilágon semmi köze nincs a Philipsnek. Mindössze viselheti a nevet. Egy kínai cég (TP Vision) vette meg a teljes tévé/monitor üzletágat a névvel együtt, továbbra is gyártanak Kínán kívül is, viszont a név eredeti tulajdonosa nemhogy a készülék paramétereibe, de még a minőség ellenőrzésbe sem szólhat bele. (az audio-dvd-minihifi üzletágat pl. már más vette meg, hasonló módon)
Jó példa a Nokia is. Ugye a telefon üzletágat eladták a Microsoftnak. Az letette a Nokia nevet. Megszerezte egy kínai cég, kimondottan a név megszerzésére létrehozott finn leányvállalata.
Ugyanakkor, továbbra is létezik az eredeti Nokia is! Csak ugye az eladta a Nokia nevű maroktelefonok gyártási és névhasználati jogát, viszont a professzionális berendezések gyártását megtartotta. Tehát egyszerre létezik a piacon abszolút csúcskategóriás telekommunikációs berendezés és kínai tervezésű-gyártású-minőségellenőrzésű Nokia telefon is, úgy hogy a kettőnek mára semmi köze nincs egymáshoz.
Sok más márka sem az aminek látszik, csak a márkanévből nem szabad semmire következtetni, mert könnyen meglehet, hogy az eredeti névtulajdonosnak semmi köze a nevén futó termékekhez...
+ egy kis kieg. a LED-hez is. A 13/100 is lehetne reális, sőt, még jobb arány is, mert léteznek már a normálizzónál több, mint 10x jobb hatásfokú LED-ek is. Csak azokat nem használják az olcsóbb termékekben. (itt az olcsó alatt nem jöttment kínai márkákra gondolok, hanem a nagyobb "nevek" kommersz termékeire)
|
|
|
|
|
182325: | |
|
Horváth Miklós -MIKI- |
2018-12-03 19:35:30 |
|
|
Az én motorom sem szereti ezt az időjárást. Induláskor kéri rendesen a szivatót. Amikor elindult, szépen felpörög, de egyik pillanatról a másikra megállna, ha rá nem húznám gyorsan a szívatót. De ezt csinálja akkor is, amikor már haladok vele az úton, de még nem nyelezem. Aztán ha nem kell tökölni kereszteződések miatt, és lehet neki húzni, ekkor már teljesen szívató nélkül, kiderül, hogy tele van a motor anyaggal, és sokal. Ilyenkor gyorsan felkapcsolok négyig, és húzom neki. Lehet érezni, ahogy kidolgozza azt az sok cuccot, és egyre felszabadultabban megy a motor. Szóval konklúzió: Akármennyire szívatom, mégis kevés, aztán meg ha már szalad a gép, kiderül, hogy sok volt benne az anyag.
Gyanúm persze van, de nem vagyok benne a biztos. A benzinek is olyanok, mint a gázolajok. Van belőle nyári és téli. Én tutira még nyárit vettem a kannába, amiből tankolom a motort. A nyári benzin kevésbé illanós, mert hát a melegben mindek legyen könnyen gázosodó. A téli benzin viszont jobban párolog, mert a hidegben szükség van rá. Tehát én azt gondolom, hogy a beszívott nyári benzin lent a forgattyúsházban elsunnyog cseppfolyós állapotban, és egy cseppet sem könnyíti meg a motor dolgát. Aztán amikor már egy kicsit melegszik is a motor, meg a légsebesség is nagyobb a motor belsejében, akkor ez a forgattyúsházban sunnyogó benzin egyszer csak megmutatja a jelenlétét, abban a formában, hogy agyon fojtja a motort, és az elsokal.
De ez csak az én elképzelésem, és semmi bizonyítékom nincs rá.
|
|
|
|
|
182313: | |
|
Sallay György -skac- |
2018-11-23 19:57:05 |
|
|
0-0,1 mm hézag maradjon, a zéger és a hézagolólemez között. Tehát a kérdés értelmetlen, hézagmérővel ki kell mérni.
Hosszabban is ki lehet fejteni, de nem értenéd.
(eddig jó volt-e a hézagolás, milyen vastag tömítőpapír ment bele, volt-e szét-összepréselve a főtengely, ütközésig voltak-e a csapágyak feltéve, stb stb,nem lehet a régi hézagolólemezek vastagságából következtetést levonni, minden összerakás után mérni kell)
|
|
|
|
182441 - 182412 | 182411 - 182382 | 182381 - 182352 | 182351 - 182310 | 182309 - 182280 | 182279 - 182250 | 182249 - 182220 |