Pest |
|
Türelem, a Fórum témák töltődnek... |
|
|
|
Fórum A Simson Klub Magyarország azért hozta létre ezt a fórumot, hogy itt megoszthassátok egymással szerelési tapasztalataitokat, tanácsokat kérhessetek, vagy csak egyszerűen elmesélhessétek élményeiteket, a megfelelő topicban.
A fórum szabályzata:
- A fórumba csak regisztrált tagjaink írhatnak. Regisztráció itt.
- A fórumban nem adhatsz fel hirdetéseket, arra az adok-veszek rovat való.
- Nem írhatod be ugyanazt a hozzászólást több topicba is.
- A javítási kérdéseket NE a törzsasztalon tedd fel!
- Köteles vagy a saját, valódi, teljes neved megadni, adatmódosítás itt.
- Nem használhatsz obszcén, bárkit is vallási meggyőződésében sértő, faji megkülönböztetésre negatívan utaló szavakat, mondatokat.
- A fórumot nem használhatod politikai célokra, szervezkedésre, (a klubos rendezvények szervezésén kívül) nem végezhetsz bomlasztó tevékenységet a klub- és pártoló tagokkal szemben.
- Figyelem! Minden hozzászóláskor az aktuális IP címed mentésre kerül. Ezt azért vezettük be, hogy jól gondolja meg minden nevét felvállalni nem képes fórumozó, amit mond.
Amennyiben a fenti szabályokat megszeged, hozzászólásodat a moderátorok törölhetik, súlyosabb esetben megvonhatják hozzáférésedet honlaphoz.
|
Csak akkor tudsz hozzászólni, ha be vagy jelentkezve!
183072 - 183043 | 183042 - 183013 | 183012 - 182983 | 182982 - 182932 | 182931 - 182902 | 182901 - 182872 | 182871 - 182842
|
182970: | |
|
Elek Péter |
2019-08-13 20:59:02 |
|
|
Ha annak a SAE80-as olajnak utánanézel, akkor nem azonos a 80W-90-es olajjal. Valóban, a 80-as szám stimmel, de a többi nem.
A SAE80 az nagyjából a 10W-40-es olajnak felel meg.
Egy alkalommal kipróbáltam vagy 10 éve a 80W-90-es olajat. 100 km után gyorsan kiengedtem, nem rongáltam vele tovább a blokkot.
Ezzel az olajjal csak az volt a bajom, amíg be nem melegedett, tehát el nem érte az olaj az üzemi hőfokot, olyan volt, mintha kuplung nélkül váltottam volna, nagyon szenvedett a váltó.
Ezek alapján én a saját motoromba alkalmatlannak minősítettem ezt az olajat.
Természetesen mindenki olyan olajat tesz a motorjába, amilyet szeretne. A kimenetele hosszútávon nem biztos, hogy kedvező lesz.
|
|
|
|
|
182954: | |
Lengyel László -llax- |
2019-08-12 21:22:10 |
|
|
A júniusi vihar óta nálunk továbbra sincs posta, ha már mentem a szomszéd faluba postára (és időm is volt), egy faluval tovább mentem, kicsit nézelődni.
A 400kV felhasítva, bekötve, feszültség alá helyezve. A 750kV vezetékeinek vége a földön, az alállomás azon részén van még munka bőven.
Ez már szépen zenél 400kV-on :)
|
|
|
|
|
182935: | |
Lippai Kristóf |
2019-08-10 21:34:24 |
|
|
Sziasztok Tagok!
Kezdem ott, hogy ellnézést kérek, mert sokat fogok írni. Mint páran tudjátok, sosem jutok dűlőre a saját, kis szeretett Simson S50-nemmel. Még mindig van valami betegsége, hiába bütykölöm, szerelem, csak veszem és veszem bele az új dolgokat és csak stresszelek vele. Már jó párszor álltam úgy hozzá, hogy na mégegyszer nekiugrok, és megcsinálom végre. Igen ám, de már végleg kitankoltam az ötletekből és saját szakmai tudásomat is kimerítettem. Nem tudok kihez fordulni, sajnos a közelemben se vannak komolyabb hozzáértők. Ezért tudok csak Nektek írni, illetve segítséget kérni Tőletek. Ha nem bánjátok vázolnám a dolgokat a motorommal kapcsolatban. A lényeg, hogy nem éri el a végsebességét és melegszik a blokk (azonban nem rángat, nem fullad, nem hagy ki), csak forrósodik az oldala és hátulja is.
Tehát:
Új BVF karburátor van rajta, tökéletesen beállítva. Gyújtása megszakítós, hézagok jól vannak beállítva. Gyertya Brisk N14C azt hiszem. Szép kék szikrát ad hidegen, melegen. 1-2 rúgásra indul mindig. GPS-szel mérem a sebességet, fél évvel ezelőtt ment 60-63-at is, most az 50-et is nehezen éri el. Pörög, de nem megy. Akkor még a kuplung nem emelt ki rendesen, ezért szétszedtem, hogy csiszoljak a lamellák széléből, hogy ne ragadjanak. Azonban azóta romlott a helyzet. Maximum 50-53-mal tudok menni, állítottam akárhogy, nem volt az igazi. Szétszedtem újra, és kopottnak véltem az összes lamellát és a rugókat is gyengének. Kicseréltem őket, ám azóta is ugyan ez a baja. A kuplung bowdenem is teljesen laza, de így is mintha csúszna a kuplungom magas fordulaton. Olaj 80W90. Ezzel, fél éve még nem csúszott, semmi baja sem volt. Ezért azt gondolom, hogy ez jó.
A másik dolog az, hogy melegszik az egész blokk, még a hátulja is!! Sőt, a kuplung és gyújtás dekni majdnem olyan meleg, mimt a henger. Illetve leállításkor furcsa szagot érzek a motor körül, nem olyan mint a kipufogó füst, hanem más. Ez gondolom közrejátszik a melegedéssel.
Én már nem tudom mi baja a motornak, kezdem feladni.:/
|
|
|
|
183072 - 183043 | 183042 - 183013 | 183012 - 182983 | 182982 - 182932 | 182931 - 182902 | 182901 - 182872 | 182871 - 182842 |