Évadzáró - Beszámoló
(Bíró Dani billentyűzetéből)
"S, lőn világosság..." Nah ugorjunk azért egy kicsit ;) Mondjuk pontosan kb egy héttel a buli elé...
Ekkor már Varga Csabiék nagyban sürgölődtek. Én a kiírással is picit megcsúsztam, de csaba fórumos közleménye révén
nem kellet sokat gondolkoznom hogy mit is írjak ki (Control + C meg Control + V) azt csak át kellet írjam HTML-be (de
ezzel nem untatnék senkit...) Szerencsére még az évadnyitó révén Marci adott hozzáférést ahhoz hogy eseményeket
cikkeket stb tegyünk ki. Így fel is került a kiírás... De hát milyen informatikus lennék ha nem tennék fel rá
visszaszámlálót?! ;) Ez is megtörtént! :D Picit mellőzve az egómat és visszatérve az igazi hozzáadott értékekre: a
hét folyamán Csabiék leadták a listát hogy ki eszik, alszik ott (ezt a kiírásnál is sikerült felhasználni). Így már
meg tudták vásárolni a kellő hús mennyiséget. Közben Apu (Bíró Gábor) szerzett PB gázpalackot meg ilyen "izét" amivel
én inkább a szomszédokat kergetném lángszóró gyanánt mintsem tábortűzként használnám, de hát ez erre is jó :D.
Szintén sikerült beszerezni tárcsákat a hús sütéséhez...
Telt-múlt az idő. Közben Ament Atinak szerveztünk egy mocit (mivel neki éppen akkor nem volt) és
felajánlottuk neki hogy elmegyünk érte Szegedre és elhozzuk kocsival de neeeeeem, ő vonatozik (én már akkor
beleborzongok ha azt a három betűt egymás mellett látom, nem hogy utazzak is rajta).Mondom talán nem ártana a buli
előtt két nappal személyesen is felhívni a "szegedieket" hátha nem olvasták a kiírást (itt megjegyzem hogy nem volt
alaptalan a gyanakvásom). Őket is leszervezvén jöhetett a buli napja...
A nap jó sűrűnek ígérkezett. Mivel pénteken még barátnőmnél voltam és szombaton délután már Csongrádon
kellett legyek... Szóval kelés szombaton persze mikor ha nem akkor kezd el a karbim túl dús keveréket adni. Mondom Ez
így marad nem nyúlok hozzá most még megy... Majd a buli után hozzá merek nyúlni :D Szóval ebéd majd indulás Zsombóról
Szegedre (cirka 36km mi az nekem?). Hazaérvén és befarolván hoztam elő a másik mocit is Atinak aki rövidesen fel is
hívott hogy lassan leszáll. Motor, garázs, ház bezár autó kinyit beszáll; START gomb (mint a csepelen) és zumm ki a
buszmegállóba. Visszaérve a kis céges korzába berámoltunk (mivel Apa akkor már többedik körét futotta Csongrádra) és
rövidesen indultunk is.
Az indulás nem tartott sokáig mivel át is kellett verekedni Vásárhelyen illetve egyik lámpa után már nem
gyorsult úgy mondom "húbazze" és átcsaptam a benzincsapot tartalékra :D. Voltam annyira előrelátó hogy a
szegedieket egy benzinkúthoz rendeltem ami Vásárhelyen a szentesi úton található. Amíg én tankoltam (közben Ati is
beért mivel egyik lámpánal otthagytam mert hát kölcsön mocival nem "powerkedik" az ember) közben Attila
összeismerkedett a Szegediekkel...
Ott volt Kiss Gábor (nagy Balaton túrás) Csatlós Laci (csatlósa a Balaton
túrázáson :P) Gaborják Tamás (huh hát róla még nem sokat tudok de tirisztoros gyújtása van szóval rossz ember nem
lehet :D) és a nagy buherátor barátom Rovó Róbert (eddig 3 videókártyát nyírt ki zsinorban az aurája :P).
Megtankoltam, majd a szentesi út veszélyeit ismerve két csoportra osztottuk a bagázst. Akik gyorsabban mennek
(60-65km/h) illetve akik lassabban jönnek (45-50km/h).
Szentesre érkezvén találkoztunk Krucsival (Krucsó Balázs) aki nagy büszkén mutogatta az egy kiló méterre
eső sör arányát a motorján :D. Pár perc (kb 10) múlva meg is érkeztek a többiek, kisvártatva Apa is beért minket a
korzával. Szenteről Csongrádra is két csapatban mentünk. A lassabb csapatot Apa zárta hátul a korzával.
Csongrádon már jó sokan vártak ránk :D Szinte megszálltuk a benzinkutat a sok simsonnal... Aztán egyszer
csak csörög a telefon. Ránézek ismeretlen szám, felveszem, hát nem a Tóth Ádám az? :D "Dani merre van az a benzinkút
Csongrádon?" :D Kiváló navigációs tanácsadásom révén ők is előkerültek pár perc alatt...
Kis ismerkedés után el is
indultunk az esemény helyéül szolgáló tanyára, ahol már javában folytak az előkészületek. A tanyára vezető út vicces
volt :D Elindultunk szeged irányába, el is hagytuk Csongrádot ám ekkor satufék és be balra át egy vasbeton hídon (kb
másfél méter szer 40 centis) ami átívelt (inkább döntött) az út menti elég mély árkon (Erről Csatlós Laci bővebben is
tudna mesélni hogy milyen mély de ennyire még ne ugorjunk előre ;)) Ezután picit meglepődtem mivel ülőgumóim és ennek
megfelelően a teleszkópjaim is aszfaltos útra szocializálódtak. Itt minden volt csak aszfalt nem, de hát minek az,
ilyen is kell :D 3 perc motorozás után értünk a helyszínre ám ekkor már teljesen be volt zsibbadva az üléshez
elengedhetetlen, komplex szervrendszerem :D
Lepakolás, sátorállítás, valaki még karbit is állított ehhez én
szolgáltattam egy eredeti DDR-es csavarhúzót (szerintem a merkúr nevű, szoci játék része lehetett vagy varrógépé) de
hát DDR-es mocit csak DDR-es csavarhúzóval nem? :D Aztán jött az ötlet: lövök már párat a nyílpuskámmal meg a csigás
íjjal. Megtettem (közben kerülgetve a sátorverőket, befenyítve Krucsit stb stb :D).
Aztán jön az ötlet: Menjünk ki a Kőrös torokra. Hát kimentünk (persze Rovómester eltévesztette a parkoló
bejáratát és mérgesen konstatálta hogy hát a drótkerítésen szinte lehetetlen áthatolni csak úgy :D) leparkoltunk
lezártuk a jószágokat és rettegtünk hogy mire visszajövünk ott legyenek még (legalább is én rettegtem :D). Gyors
vetkőzés és jöttek a gátlásos emberek.- júúúúúj nincs is fördőőőő naciiim... -Ember ott az alsógatya ki a f@sz nézi?.
Húzás bele a vízbe dobálózás majd egymás hajigálása (ez a dobálódzás egyik több koncentrációt igénybe vevő változata)
egy kis labdával. Közben arról elmélkedtünk hogy a Krucsi jövőre kitalál majd egy vízi bicikli szimszon hibridet és
azt hogy lehetne kivitelezni. (persze a végén Krucsi kivételével mindenki egyetértett azzal hogy ez hülyeség ;)).
Megszárítkoztunk, visszaindultunk.
Visszaúton Csatlós Laci haveromnak észrevettem hogy nincs se hátsó világítása sem hátsó indexe. Több sem
kellet mikor visszaértünk; műszer elővesz zseblámpa bekapcsol; hát szereljünk. Az indexet egy kábel kontaktja míg a
hátsólámpát egy földelés hiba elhárításával meg is javítottuk (közben persze miszlikbe szedve a motort) Persze
mindenki marha segítőkész akart lenni és elhalmoztak jó tanácsokkal.. :D
A lényeg csak ez után következett :D A sötétség leszálltával vette ugyanis kezdetét az "esti
tájékozódásos, eleséses, benzinszagú, sötétséges, hangos, szomszédhergelős, első lámpa kiégős, sötétben eltévedős
verseny". Ez úgy nézett ki hogy Csabáék a gágöl örsz (Google Earth) segítségével nyomtattak egy légi felvételt majd
valami szerkesztő programmal belerajzolták az útvonalat. (ötletes). El is indultunk 2-eseével 2 percenként. Volt
akinek a pilácsa is elment és 9 perc alatt teljesítette a távot de sikerült neki. Volt olyan is aki árkot fogott :D
És volt olyan elmebeteg is (mint én) aki aszfaltgumival driftelt a füvön olyan 60-nál (jó tanács első féket ne
húzzátok be :D) Vissza is értem a magam 4perc 28 másodperces idejével (Ament Ati a stoppernál, szal az kevesebb is
mert hát neki van reakció ideje is :P) Ekkor telefon "tililing". Monodm ilyen nincs!
Felveszem egy remegő hang.
- Dani baj van!
- Mert mi a gond?
- Árokban vagyok.
- De hol?
- Itt!
- Ki tudsz jönni?
- Nem mert a motor rajtam van.
Több sem kellet neki indultam persze el is tévedtem :D Mire megtaláltam magam addigra már ki is
mentették Csatit :D Hát igen ki más? :D Szerencsére sem neki sem a motornak nem lett baja csak keverékkel mosott
hajat na bumm. :D
Ezután, tért vissza a táborba Újvári kolléga ki arról informált bennünket hogy hát biológiai okok miatt
fel kell függeszteni a versenyzést. Ennek konkrétabb oka az egyik szomszéd volt ki valami sintér féleség és valami
kutyaeleresztéssel fenyegetőzött, vagy mi. (Biztonság kedviért azért felülre pakoltam a bugylibicskát ha netán oda
ólálkodna néhány korcs mikor alszunk)
Ekkor jött a nagy ötlet. Gumifüstölés MADMAX körök fűkoptatás FÜVÖNMOTOROZÁS traktor freestyle :D minden
ami kell :D (szerintem nem is írok erről többet a képtáron a képek többet mondnak el) Még esetleg annyit, hogy Tóth
Ádáméknak lehet picit drága volt ez mert hát hátsólámpa meg kis lánc kerék mínusz :D
Majd jött a vacsora. Hús és Krumpleee! :D Leültünk Yetivel dumálni majd pár perc után azt vettük észre
hogy mindenki körülöttünk ül és hallgatja milyen bölcsességeket mond Yetimester. Kiveséztük a Vape gyújtást a
megszakítósat a tirisztorosat a bbasziét a felömlőket meg mindent ami éppen eszünkbe jutott :D
Eközben el is telt az
idő és már azt vettük észre hogy holnap van ;) Hirtelen elhatározásból le is feküdtem aludni mivel holnap mehettem
vissza barátnőmhöz, mivel Zsombón (ahol ő lakik) búcsú volt és hát ilyenkor illik ott lenni (falusi szokás vagy
mi).
Ennél fogva reggel sátor bontás (Krucsira rábontottam a sátrát :D) Majd pakolás és utazás hazafelé.
Segítettem Apának bepakolnia korzába majd uccu hazafelé Szegedi úton Rovó cimborával. Persze miért is nem ekkor lett
az ő gépe gyújtásos ezért olyan 50-be maximalizálhattuk végsebességünket...
Hát köbö ennyi :D Ha ki maradt volna bár mi is majd reklamáltok a fórumon :D És ha nem tettétek volna
meg itt van Ament Ati beszámolója is, olvassátok el azt is :D
Az eseményen készült képeket
itt találjátok!
Évadzáró - Beszámoló
(Ament Atilla billentyűzetéből)
Egyik nap a fórumon a csongrádiak felvetették egy "évadzáró" találkozó ötletét. Aztán telt múlt az idő,
zajlott a szervezés, melyet mi "kívülállók" a fórumon követtünk nyomon. Személy szerint én nagyon be voltam már
zsongva az esemény előtti héten, alig vártam, hogy eljöjjön a szombat. Egyrészt mert nagyon jó kis csapat az itteni,
sok jó arcot ismertem meg köztük, másrészt ez volt az eddigi 1,2.... 5. Simsonos bulim.
Aztán elérkezett a várva várt nap, szépen összepakoltam a cókmókomat, megebédeltem,majd elindultam a
buszhoz, ugyanis akkor még nem volt szegeden a saját motorom, de a Bíró család volt olyan kedves és rám merte bízni a
tirisztoros s50 típusú segéd motorkerékpárjukat. :D
De az Hódmezővásárhelyen volt, én meg ugye Szegeden, így hát odáig buszozás volt. Megérkeztem a 30
fokos melegben, ahol már Dani várt rám a családi Mégane-val, majd hazafurikáztunk. Ott bedobáltuk a cuccokat a
szolgálati Opelba, mert ha már a Gábor kocsival jön, akkor minek cipekedjünk. Nem sokkal később Danival felpattantunk
a motorokra, és nekiindultunk a "nagy" útnak. :D Pár percbe tellett megszokni hogy az indexet nem árt használat után
visszavenni, ugyanis az én motorom nincs ellátva ilyen extrákkal. :D Első állomásunk a Vásárhelyi benzinkút volt,
ahol a szegediekkel találkoztunk. A következő megálló a Szentesi Tesco parkoló volt, ahol is csatlakozott hozzánk
Krucsó, (aki nem tudná a gumicsirkés motor:P), s így már heten robogtunk tovább a csongrádi benzinkút felé. Ott már
egy kisebb tömeg várt minket, s legnagyobb meglepetésemre ott találtam békési Simsonos társaim közül Yetit, akit egy
"nézddd má’ egy jeti!" felkiáltással üdvözöltem. :D Ide érkeztek a Szolnok megyeiek is, valamint akkor már ott voltak
Bács kiskunból Scwalbemanék is. Pár gyors tankolás után indultunk is tovább a Csabáék tanyájára. Épp "gyorsultunk" az
egyik sráccal (sajnos még mindig nem tudom 100%ban h ki kicsoda, pláne volt akivel először találkoztam) mikor is "az"
Újvári fékezett, jelezvén hogy itt kéne letérjünk az útról, arra a kis ösvényre, amit bár láttam, akkor se hittem el
hogy ott van. :D Szóval egy erőteljesebb fékezés, és fordultunk is be az ösvényre, melynek végén ott várt minket a
tanya, és Csaba vendégszerető családja, valamint a Bíró Gabi.
Szépen sorban megálltunk a motorokkal, rövid eligazítás után pedig elkezdtük felverni a sátrakat. Dani
közben egyből elkezdett íjászkodni, ugyanis egy egész "fegyver arzenált" hozott magával. :D A sátrak elkészültek,
gyors átöltözés (részemről), s pattantunk is a motorokra hogy megmártózzunk a körös torokban, hisz’ volt vagy 40 fok.
Szerencsénk volt az égiek kegyesek voltak hozzánk, mi több bőkezűek, azóta se volt már ilyen jó idő. :D Odaértünk a
vízhez, letettük a motorokat, s elindultunk fürdeni. Nem voltunk sokat, kb. 1 órát töltöttünk a vízben, de nagyon jól
esett. Aztán száradás, majd go vissza a tanyára. A Csabáék nagyon lendületben voltak, úgyhogy megpróbáltam felvenni
velük a tempót, mikor is az egyik kereszteződésnél megállva megkaptam a Danitól, hogy: "nem is tudtam hogy ezt a
motort így be lehet dönteni". :D Na igen, azért a kanyarvadászaton sokat tanul az ember. :D Na jó, ez kicsit
egoistának hathat. :P Szóval a lényeg, visszaérkeztünk a tanyára és kezdődött a buli! A zene akkor már szólt, nem is
halkan, :D erről Csabáék gondoskodtak. :D Előkerültek a rekeszes sörök, bár meglepő módon alig-alig fogyott. Ezután
jó motoros bandához híven nekiálltunk közösen krumplit pucolni, hogy legyen mit enni estére. A sült krumpli mellé az
előre beszerzett hús társult, mely aztán szintén a tárcsa áldozatává vált. :D Ezúton is köszönet Csabi feleségének,
valamint édesanyjának hogy elkészítették számunkra ezt az ízletes vacsorát. Eközben indult az éjszakai tájékozódási
terepverseny. Nagyon jó bulinak indult, én beálltam időt mérni, mondván majd megyek legutoljára. Egyszer csak jött a
hír, hogy valaki elesett. A Csatlós Laci volt az. Mint kiderült, elnézte az ösvény elején, ahol az útról lefordultunk
a kis hidat, és ott ment mellé az útnak. Szegénynek nincs szerencséje ezzel a motorral, már 3jára esett vele, rövid
időn belül. Közben visszajött Újvári Viktor is, aki közölte, hogy az egyik "kedves" szomszéd nem tetszését fejezte ki
a versenyünk ellen, oly módon hogy megpróbálta szegény Viktort leteríteni egy utána hajított kapanyéllel. Hál’
istennek az akció nem sikerült, de nagyon felbosszantott bennünket, pláne hogy az ott közút volt, így azt terveztük,
hogy hadjáratot indítunk, de aztán Csabi anyukája lecsillapította a társaságot, hogy talán azért azt mégsem kéne.
Hogy ápoljuk a jószomszédi iszonyt, letettünk eme tervünkről, s a versenyt is felfüggesztettük.
Ezután ami következett... elszabadult a pokol. :D Feltehetőleg mindenki levezette a szomszéd által
keltett feszültségeit, de van egy tippem, hogy ez egyébként is bekövetkezett volna... :D Szóval a Tóth Ádámék
kezdtek.. Sokan körbeálltunk a motorokkal hogy fényt hozzunk az éjszakába,

s a kör közepén Ádámék nem kímélték a motorokat. Előkerültek a madmax körök, az egykerék, stb,
minden, amit csak egy Simsonnal művelni lehet. :D


Utánuk még mások is próbálkoztak, Yeti pl. gumit égetett, de úgy ám, hogy végigpróbálta mind a 4
sebességét. (ezé pippa neki:D)

Majd egyszer csak a bokrok mögül a sötétben feltűnt valami nagy, valami irdatlan, majd hirtelen
megjelent Csaba az édesapjuk által épített "kis" traktorral, és bemutatott egy olyan fordulót, hogy a kistrakesz a
két oldalsó kerekéke állt, meg még a fél ülést is elhagyta. :D Ő is pörgette forgatta a gépezetet, majd a kis
bemutató után átadta helyét a motoroknak.

Az őrjöngést befejezvén páran nyugovóra tértek, egy kis csapat pedig hazaindult. A többiek maradtak
beszélgetni, majd előkotortam az 1 éves mézes házi pálinkát. Néhányan kérették magukat, de aztán csak ivott belőle
mindenki. Kicsit sokallták a többiek a mennyiséget, pedig csak kétujjnyi volt a poharak alján. (az más kérdés hogy a
poharak fél literesek voltak:D) De azt hiszem mindenki egészséggel fogyasztotta. Kb. 2-ig maradtunk fent, majd
mindenki elment aludni. Aztán valamilyen oknál fogva már korán, 8 órakor felkelt mindenki. Meglepődve konstatáltam,
hogy a sátrak igencsak megfogyatkoztak, pláne, hogy a Bíró család is komplette eltűnt. Na sebaj mondom, biztos rám
hagyták a motorjukat. :D Kissé kómásan felkeltünk, és a megmaradt pár emberrel leültünk dumálgatni. Közben a "zajra"
Yeti is előmászott, arcán a Simsonálisról ismert reggeli tekintettel. :D Na páran elkezdtek csomagolni, én Csabáékkal
beszélgettem a padon, Csabi meg a motorján ücsörgött. Aztán egyszer csak... Berúgta a motort és hitelen
elkezdett.... LIBÁT kergetni! XD Szerencsétlenek csak úgy szaladtak szerte széjjel. :D Aztán az elkövetkező időben
ezt még 2-3szor megjátszotta Csabi. De a reggel sem telt motorszerelés nélkül, ahogy egyetlen igazi Simsonos
találkozó sem érhet véget e nélkül. :D Az egyik szegedi srác motorja rakoncátlankodott, nem akart indulni. Aztán ha
jól emléxem a gyújtásnak volt kehe, megszakítót cserélt és már indulhattak is. Végül ketten maradtunk Yetivel, és
Csaba megkérdezte hogy nagyon sietünk e, mert ha nem akkor meg hívna bennünket ebédre. Mivel egyikünk sem sietett, és
engem ebéd sem várt otthon, így nem haboztam elfogadni a baráti felajánlást. Csabiék elpakoltak Yetivel is
felcuccoltunk a motorokra, és elindultunk. Közben az idő jól felmelegedett, a reggeli hűvös időhöz képest. Erre épp
hogy kiértünk a tanyáról az s50 lefulladt. Sebaj gondoltam melege van kicsit, berúgtam, elindult, ment 10 métert, de
onnanstól semmi. Kész vége. Na Yeti előkapta a tartalék gyertyáját, amit berakva a motor egyből indult. Ettől kezdve
nem is volt gond, simán "haza"értünk Csabiékhoz. Leraktuk a motorokat, s körbenéztük a műhelyt meg a motorokat, végül
beültünk az ámítógép elé visszanézni a találkozón készített videót. Közben Csabi visszapakolta a hangcuccot a
helyére, és beélesítette, méghozzá nem is akármivel, hanem egy BAKELIT AC/DC lemezzel! Aki szereti a rockot, az tudja
ezt értékelni. És nem is akárhogy szólt! A mai mp3-akat simán kenterbeveri. A kis koncert után leültünk ebédelni, ami
nagyon finom volt, én degeszre ettem magam. Utolsónak még benéztünk Csabáék másik házához is, meglestünk egy kosárban
álló start, innen búcsút vettünk vendéglátónktól, s elindultunk haza ketten Yetivel, mint békésiek a csongrádi
találkozón. Valahol szentes környékén váltunk ketté Yetivel. Innét egyedül folytattam utamat, hogy hazajuttassam a
motort a Bíró családnak, akiknek ezúton is köszönöm hogy rendelkezésemre bocsájtották a motor. Szegénynek még
útközben kicsit melege lett, így egyszer megálltam hadd hűljön le. Ettől kezdve gond nélkül visszaértem Vásárhelyre.
Visszaadtam a motort jogos tulajdonosának, majd egy kis langyos bort fogyasztva beszélgettünk a Bíró Gabival, míg nem
jön a busz. Majd elbúcsúztunk, és elindultam a megállóhoz, hogy visszatérjek Szegedre.
Hát így telt a csongrádi buli, ami nagyon jól sikerült, a hangulat is király volt, ajánlom, aki csak
teheti jöjjön el a legközelebbi Csongrádi találkozóra, mert nagyon vendégszeretők, és segítőkészek az itteni
csapattagok!
Az eseményen készült képeket
itt találjátok!
HTML by BORG